اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رسانه‌ها به‌کارگیری غیرقانونی کودکان کار در حوزه زباله‌گردی را اطلاع دهند

رئیس شورای اسلامی استان تهران گفت: اکنون که به‌کارگیری کودکان در حوزه زباله‌گردی ممنوع اعلام شده است، از رسانه‌ها می‌خواهیم هرکجا نقض این موضوع را دیدند به مسؤولان شهری اطلاع بدهند.

رسانه‌ها به‌کارگیری غیرقانونی کودکان کار در حوزه زباله‌گردی را اطلاع دهند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران در جلسه امروز شورای اسلامی استان تهران گفت: این روزها خبر درگذشت هنرمند عزیزمان آقای کشاورز را شاهد بودیم که دل همه هموطنان را به درد آورد.

وی ادامه داد: این هنرمند در خاطر همه مردم ایران ماندگار شده است و این به واسطه همه بازی‌های درخشانی بود که ایشان اجرا کردند.

فخاری افزود: در هفته گذشته روز محیط زیست و روز صنایع دستی را پشت سر گذاشتیم که هر دوی این مناسبت‌ها برای کشور ما دارای اهمیت هستند.

رئیس شورای اسلامی استان تهران تصریح کرد: هر کجای کشورمان را که نگاه کنیم، یک گونه از صنایع دستی را مشاهده خواهیم کرد و این موضوع می‌تواند باعث گردش موتور اقتصادی شهرهای مختلف باشد.

وی گفت: روز جهانی کار کودک را نیز پشت سر گذاشتیم هر چند که مهمترین نهاد دست اندرکار این حوزه شهرداری‌ها نیستند اما این حوزه نیاز به مشارکت همگانی برای سامان دادن وضعیت کار کودکان دارد.

فخاری ادامه داد: رسانه‌ها می توانند با نظارت بر مسائل مدیریت شهری و انتقال آن به مسؤولان به رفع مشکلات و معضلات کمک کرده و به خصوص شهرداری را از فعالیت غیرقانونی کودکان کار در بخش‌های مختلف مطلع کنند.

رئیس شورای اسلامی استان تهران افزود: از ۱۶ عضو شورای اسلامی استان تهران ۴ عضو با رأی‌گیری اعضا به شورای عالی استان‌ها می‌روند.

وی تصریح کرد: در این مدت ما به صورت دوره‌ای با همکاران ارتباط داشتیم اما مقرر شد از همکاران تقاضا کنیم تا گزارشی از وضعیت و شرح اقدامات انجام شده در شورای عالی استان‌ها ارائه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول